U prucessu di smaltu, sapete

L'esmalte, cunnisciutu ancu "cloisonne", l'esmalte hè un minerale simile à u vetru chì si macina, si riempie, si scioglie, è poi formanu un culore riccu.L'esmalte hè una mistura di sabbia di silice, calce, borax è carbonate di sodiu.Hè pittatu, intagliatu è brusgiatu à centinaie di gradi d'alta temperatura prima ch'ellu pò esse bellu trasfurmatu.
A tecnulugia di l'esmalte hè largamente usata in a pruduzzione di badge, MEDAGLIA, muniti commemorative è ogni tipu d'artigianatu.U glaze hè arrustatu in un fornu à alta temperatura.A superficia presenta lustre metallicu è durezza, cum'è a struttura è u culore di ghjuvellu, assai dilicatu.
Ci hè parechje classifiche di l'artigiani di l'esmalte, chì sò generalmente divisu in dui categurie

secondu u metudu di pruduzzione è u tipu d'embriione.
Sicondu u metudu di fabricazione pò dividisce u smaltu di seta pizzicatu apprussimatamente, l'internu di u smaltu di riempimentu (vale à dì l'incrustu di smaltu di u fetu), disegnu smaltu.
Sicondu u tipu di terra di u fetu, l'attrezzamentu di smaltu pò dividisce l'esmalte di u fetu d'oru cumunimenti, l'smaltu di u fetu di cobre, l'smaltu di u fetu di porcellana, l'smaltu di u fetu di vetru, l'smaltu di u fetu di arena viola.

Prucessu di pruduzzioni di smaltu
Pone u muffa: importate u manuscrittu cuncepitu per computer in u prugramma di a macchina di incisione per tesse u percorsu di u cuteddu per l'incisione di l'utensili di u toccu, fate attenzione à u spessore di u granu di u cuteddu in u prucessu di incisione, paragunate secondu u prugettu dopu à incisione, infine u trattamentu termicu di u muffa, in ordine per rinfurzà a durezza è a durabilità di u strumentu di toccu.

Pressing: Per appughjà u disignu nantu à diversi materiali per a fabricazione di medaglie cum'è u ramu o u ferru.

Materiale di punching: fate l'usu di u cuteddu, u pruduttu secondu a so forma, cù u punch down the product.

Lucidatura: u cuteddu morse u pruduttu in a lucidatura di a macchina, sguassate a bava di stampa.Migliurà a finitura di u pruduttu.

Culore: mette e parti di u pruduttu nantu à a riva è smaltate secondu u culore persunalizatu

Cottura: i prudutti semifiniti sò messi in u fornu è sparatu à alta temperatura.U smaltu di smaltu hè assai sensibile à a temperatura.U listessu materiale è u listessu effettu di focu di furnace ùn sò micca listessi.Circulatory funziunamentu coloring è u focu fà dui passi 3-4, finu à glaze ghjunghje sin'à u gruixu anticipatu, ci hè un errore in sti 3 4 funziunamentu circulatory à esse scuntratu tutti i sforzi pricidenti scartà.
Nta l'ultimi anni, u valore di a cullizzioni di medaglia hè diventatu sempri più prominente, in particulare e MEDAGLIE è MEDAGLIE commemorative fatti di materiali metallici, chì sò diventati u mainstream di a produzzione di medaglia in u presente, cum'è MEDAGLIE di smaltu è MEDAGLIE di smaltu imitazione in MEDAGLIE di alta qualità, oltri medaglie lacca, e medaglie di metallu relativamente boni fatti di ferru.E MEDAGLIE metalliche ponu esse trasfurmate in MEDAGLIE squisite cù culori ricchi da pittura di cottura o smaltu morbidu.I MEDAGLI di Metallu anu un forte sensu tridimensionale è parechji mudelli anu un sensu prominente di stratificazione.Sò i prudutti di medaglia più utilizati trà l'utilizatori high-end.


Tempu di Post: 12-May-2022