Cunniscenza fridda secreta!4 cunsiglii per u mantenimentu di medaglia persunalizata

A medaglia ùn hè micca solu un "rigalu d'onore", ma ancu un "sensu di cerimonia" speciale.Pò esse u tistimone di un certu ghjocu, purtendu u sudore è u sangue di u vincitore.Di sicuru, hè precisamente perchè ùn hè micca fàciule à vene, solu bisognu di piglià una bona cullizzioni di mantenimentu "onore", per ch'ellu pò durà, cusì yue Jing Beauty xiaobian quì per tutti per fà un arrangiamentu speciale, circa a medaglia persunalizata. i metudi di mantenimentu sò in i seguenti, venite à vede!
Prima, ùn impilate micca per evità di sbattà contru
MEDAGLIA d'oru è d'argentu sò morbidi in tessitura, cusì attentu à ùn plegà, altrimente ponu esse facilmente deformati.È quandu pigliate è mette, duvemu ancu attentu à evità l'attrito è sbattevi l'un l'altru.In più, s'è vo scontru qualchi picculi marchi bump ùn aduprà arbitrariamenti uggetti blunt o dentifrici è altre prucessu unguentu, altrimenti si affetta l 'aspettu di a medaglia à un certu puntu.
Dui, mantene a secca ùn sia micca affettatu da l'umidità
A maiò parte di i MEDAGLII customizati sò fatti di metallu, chì rusts o corrodes facilmente quandu esposti à l'umidità, è nebbia bianca s'ellu hè guardatu in cundizioni umidi per un bellu pezzu.Per quessa, quandu cullighjate MEDAGLIA, deve esse guardatu in una scatula ermetica, è luntanu da un ambiente umitu.
Trè, toccu casuale faciule di lascià segni
Se tuccate u medaglione cù mani bagnate o sudate, impronte digitali o sudore pò esse lasciate.Portate guanti sottili se vulete piacè.Medaglia d'oru hè postu troppu longu, inevitabbilmente qualchi polvara hè cuntaminata, sta volta deve esse asciuttati cù i beni di tela cù a qualità suave di un materiale, è à i picculi ditagli di i cantoni di u bordu, deve esse sbulicatu cù spazzola suave.
Quattru, l'ossidazione à l'acidu è l'alkali si corrosione
L'acidu è l'alkali anu un forte effettu corrosivu nantu à u metale, a decolorazione di l'ossidazione ligera, i danni pesanti è a perforazione di tutta a medaglia, per quessa, a medaglia ùn deve esse cunghjunta cù l'articuli acidi è alkali oh!
Allora u puntu hè, cumu si deve esse cunservatu a medaglia ?Ci hè dui modi principali per u almacenamentu di medaglia: l'almacenamiento di fotogrammi o l'electroplating.
NO.1 Almacenamiento di cornice di foto
L'almacenamiento in cornice hè quandu chjappà una medaglia in un quadru è l'inquadrate, chì hè cum'è una foto, è l'appendete nantu à u muru in casa, cusì pudete fighjà in ogni locu è pudete decorate a casa.
NO.2 Electroplating: L'electroplating costa un pocu più altu ch'è l'almacenamiento di u quadru di foto, ma u so effettu hè assai bonu, è dopu l'electroplating, durà più longu.Per MEDAGLIE commemorative, l'electroplating hè veramente u megliu modu per almacenà.


Tempu di Post: 12-May-2022